Zapraszamy do "Szklanego Domu" w niedzielę 9 grudnia na nasz bożonarodzeniowy występ. Początek o godz. 13!

Archiwum - Aktualności

17 września 2012 14:25 | Aktualności

Wycieczka klasy II.

11 września był dla klasy II niesamowitym dniem. Dzieci wybrały się do Masłowa na kilkugodzinną wycieczkę. Zwiedziły lotnisko, ogłądały samoloty, ćwiczyły skoki spadochronowe do piasku. Były także w ośrodku zdrowia, na posterunku policji, poczcie i w urzędzie gminy. Oddały hołd Ojcu...

29 czerwca 2012 16:35 | Aktualności

Kolejny rok szkolny za nami...

W promieniach słońca żegnamy się ze szkołą i witamy tak długo oczekiwane wakacje! Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2011/ 2012 ropzoczęło wspólne odspiewanie hymnu, złożenie slubowania przez szóstoklasistów i przekazanie sztandaru. Póżniej klasa piąta przedstawiła...

26 czerwca 2012 23:32 | Aktualności

Klasa szósta żegna szkołę w tanecznych rytmach

To już tradycja! Zanim zadźwięczy ostatni dzwonek i zostaną rozdane świadectwa, młodzież klasy szóstej i piątej oraz samorząd klasy czwartej bawią się na pożegnalnej dyskotece. Tak było i w tym roku. Mamy z trójki klasowej zadbały o podniebienia i przygotowały pyszny poczęstunek,...

26 czerwca 2012 17:35 | Aktualności

Szczególna wizyta

26 czerwca uczniowie klas 0- III oraz dzieci z punktu przedszkolnego uczestniczyły w spotkaniu z aspirant Małgorzatą Sałapą- Bazak oraz ze specjalistą kynologii policyjnej Tomaszem Gonciarzem, który wraz ze swoimi współpracownikami przedstawił pracę z psem policyjnym. Pies wykonywał...

20 czerwca 2012 20:31 | Aktualności

Wycieczka do Ojcowa

Uczniowie naszej szkoły po całorocznej nauce zasłużyli na odpoczynek. Niemal wszyscy z klas IV - VI wzięli udział w wycieczce do Ojcowa i Pieskowej Skały leżących w Jurze Krakowsko - Częstochowskiej. Pierwszym punktem naszej wycieczki był Ojców, skąd udaliśmy się czarnym szlakiem...

17 czerwca 2012 23:40 | Aktualności

Mali kibice

Nasi uczniowie kibicowali polskiej drużynie piłkarskiej!!! Cały kraj oglądał mecze z udziałem naszych sportowców. Również w naszej szkole nie zabrakło akcentu EURO 2012. Uczniowie opowiadali o swoich ulubionych piłkarzach, pokazywali albumy, prezentowali gadżety związane z EURO....

17 czerwca 2012 19:18 | Aktualności

Nasi harcerze na Zlocie w Suchedniowie

Reprezentacja naszej 50 DH uczestniczyła w Zlocie Drużyn Harcerskich i Starszoharcerskich, który odbył się w Suchedniowie w dniach 15 - 17 czerwca. To już tradycja w drużynie działającej w naszej szkole. Harcerze z Brzezinek biorą udział w zlotach od 2007 roku. Tegoroczna edycja tak jak...

11 czerwca 2012 22:09 | Aktualności

Koniec roku szkolnego na wesoło...

Kolega pyta kolegę: - I jak było po zakończeniu roku? - Eeeee, dwa razy dostałem lanie od ojca.. - Dlaczego aż dwa ? - Pierwszy raz jak zobaczył świadectwo, a drugi jak się zorientował, że to jego. Jaś przychodzi do domu po zakończeniu roku szkolnego. Staje przed drzwiami...

05 czerwca 2012 20:43 | Aktualności

Nie zawsze pieszo

26 maja odbył się rajd rowerowy do Św. Katarzyny. Gdy byliśmy na miejscu zostawiliśmy rowery w ośrodku wypoczynkowym "Jodełka". Następnie weszliśmy na najwyższy szczyt Gór Świętokrzyskich Łysicę ( 612 m. n. p. m.). Na szczycie podziwialiśmy widoki i charakterystyczne dla naszych...

05 czerwca 2012 20:40 | Aktualności

Konkurs Recytatorski dla klas IV - VI za nami

Patrycja Drzewicz z klasy VI wygrała Konkurs Recytatorski dla uczniów klas IV - VI. Kilka miesięcy temu odbył się konkurs dla klas młodszych, który cieszył się dużym zainteresowaniem uczniów. Podobnie było z konkursem zorganizowanym dla klas IV - VI. Udział mogli wziąć...